Wednesday 27 February 2013

Food Diary 27thFebruary

-zrwfu0f3s8_large 
Dost z Vás mi psalo na ask.fm a do fp zpráv, zda bych nenapsala příběh jak jsem zhubla. No, jelikož by měl mít příběh a moje změna postavy ještě zdaleka není u konce, ba naopak - musím zhubnout nabrané kila způsobené antikoncepcí, nejezením do šatů a špatnou životosprávou. 
A proto Vám denně budu psát, co jsem během dne snědla, jaká videa jsem cvičila a vy můžete cestu za takovou prdelí jít se mnou! :D
Snídaně: Banán, Pomeranč, 2 plátky slunečnicového chleba s burákovým máslem. - cca 514 kcal
Svačina: Banán - cca 90 kcal
Oběd: zapomněla jsem :D 
Svačina: crossaint se šunkou a sýrem - cca 230 kcal
Večeře: Žampiony plněné rajčetem a slaninou se salátem - cca 400kcal
Celkem 1147 kcal
Povoleno 1200 kcal
Cvičení - 318kcal
Celkem 829 kcal




No comments: