Tuesday 26 February 2013

Shop breakers



Hey bloggers!
Dnes mě čekal rituál ze včerejška a to byla migréna a zvracení v brzkých hodinách, opravdu skvělé - potlesk patří mému žaludku! Náladu mi zlepšily nákupy s mámou - NYer ; 1.) svetr - 79,- , svetr - 79,-. 2.) Mikina 79,- a šála 79,- 3) kabelka za 129,-. Včera jsem psala, že snad dokončím nákup na newlooku, ale rozhodly jsme se s mamkou počkat a olala, dneska tam už moje boty nemají - nečekaně. Zajímalo by mě v čem budu v Londýně ťapkat. Haha. Musím si dnes uklidit pokoj, uvařit pozdní oběd a jít cvičit. Ale pro ty, kteří se často na ask.fm ptají na můj tumblr - potěším Vás - dnes překopu můj starý tumblr, smažu příspěvky z předchozího působení a tak různě a předělám to na fitblr, takže Vás budu stimulovat ke cvičení! Sama to už potřebuju, pravděpodobně po antikoncepci začínám přibírat, sice mám o několik centimetrů větší prsa, ale zas všeo s mírou. :D 
xx

2 comments:

Anonymous said...

Všechny ty svetry jsou naprosto dokonalý! :3

Anonymous said...

Koukám, že jsou slevy :O Hurá do NYeru! :D