Thursday 28 February 2013

Je opravdu těžké sehnat v dnešní době KLUKA?

Tumblr_mi4fjzd8rw1rkq0z3o1_500_large
Známe to každá, princ na bílém koni, ideální partner z filmů, dramatické příběhy a sladké konce. U nás to však končí pouze dramatickým příběhem, žádný ideál nenacházíme a vše, co nacházíme je zklamání. Alespoň většina z nás, nemám pravdu? Budu znít jako zahořklá holka, kterou nechal kluk - vlastně jich bylo několik, ale zahořklá nejsem, jen chci podtrhnout situaci vztahů. Netvrdím, že jsou všichni kluci šmejdy a zmetci ve výrobě, jen .. u některých trochu pochybila výchova a pevná ruka. Nedokáží se k ženám chovat jako k něžnému pohlaví. Někteří mají tendenci dívky ponižovat, někteřé mlátit, někteřé střídat. Jsou tu i ti dobráci, jenže na ty? Na ty připadne vždy nedůvěřivá dívka, která se již několikrát spálila a nevěří jim.

U mě to nebylo jinak, s klukama nemám dobré zkušenosti, ztěží si vzpomenu na vztah, který by byl hezký. Nepočítám první týdny. Nejhorší na všem je, že pokud to tak půjde dál, většina z nás ztratí chuť se vázat, bude se spoléhat na přátelé a lásku naprosto zatratí, nebude důležitá a většinou láska by měla chránit před pohromami, není to pravda? Láska překoná zlo, nenávist. Láska pomáhá léčit a pomáhá níčit.

Většinou mi nevadí, že je ubližováno mě. Ale naprosto nesnáším, když je ubližováno mým přítelkyním. Nabrnkla si děvkaře, pustil ji k vodě. Na jednu stranu mi jich je líto, na druhou stranu mě nebaví poslouchat jejich litování a plačtivé plky. Říká se, že se musíte spálit k nalezení pravé lásky. Opravdu lektvar lásky spočívá ve spálení se a zlomeném srdci? Vždy pak už to není ta naivní a mladá láska, která je nejhezčí! Prý se musím spálit, než najdu pana Božského. Jenže já už mám spáleniny třetího stupně. Kdo s tím teď něco udělá? Kdo to srdce slepí?

No comments: