Thursday 7 March 2013

Girl crush

Tumblr_mj9hvmlvmc1r619ffo1_500_large 
Ellou!
Přináším článek na téma girl crush, který jsem sice slíbila už někdy v pondělí :D No co už. 
Na tohle téma bych se mohla bavit do nekonečna, protože mě fascinují krásné a úspěšné ženy. 
Takže to budu muset opět skrouhnout na top pětku. Here we go!
 2uqlrfa_large 
1) Absolutní top 1 je Mandy Grace Capristo
Nejenže je to nádherná žena, která je o cca 2-3 roky starší jak já, ale navíc je to úžasná zpěvačka a inspirace. Sice bych jí naflákala na holou, za to, že chodí s Mesutem Özilem, kterýho shledávám za absolutní turn off. Ale je to její život, že ano :D. Už za dob Monrose to byla pro mě velká láska a její sólo album je snad ještě lepší než všechny Monrose alba.
F17b3bfac4d372a2e26b172a12ed7565_large 
2) Megan Fox 
Tuhle krásku nejspíš nemusím vůbec představovat. A proč zrovna ona? Skvělá herečka, výborné názory a postava !!!!
Tumblr_lvgl615grz1r7vqmuo1_500_large 
3) Candice Swanepoel
Nejkrásnější andílek z Victoria's secret ever. Je skvělá, náderná a prostě láska 
4) Agáta Hanychová
Teď si asi každej zatluče na čelo, co jsem to za debila, ale já Agátu prostě miluju, podle mýho je vtipná, krásná a hlavně je i milá. Jsem ráda, že jsem měla možnost ji potkat a vyfotit se s ní.
 20130305-101227_large 
5) Kenza Zouiten
Švédská bloggerka, o které jsem se už zmiňovala v článku o oblíbených blogách. Kenzu už nějakej ten pátek znám a neustále slintám nad její postavou, šatníkem, obličejem. Pro mě je symbolem krásné a úspěšné ženy.

Kdo je Váš girl crush? A jaký máte názor na moje oblíbenkyně? Let me know xx

3 comments:

Anonymous said...

Co ti vadí na Mesutovi? :O :(

Unknown said...

Fotbalista je to skvělej, to jo. Ale s tím jak střídá holky co vypadaj jak šlapky jak ponožky, se mi už moc nelíbí. Navíc, nevím, krásnej fakt není.

Anonymous said...

Jennifer Lawrence :)