Thursday 7 March 2013

What's happening during past days?

http://distilleryimage1.s3.amazonaws.com/137642ca863611e2a50222000a1fb870_7.jpg 
Zdravím dnes potřetí!
Pokud Vám přijde, že jsem na Vás celkem kašlala, máte pravděpodobně pravdu. Problém je v mojí klávesnici a taky v tom, že mám problémy se žaludkem a tak raději spím, než abych se trápila u bloggeru :D. Další týden jsem doma, takže společně s jarními prázdninami jsem doma už druhý týden. Je to docela vtipný, když přesně za tři týdny odjíždím do Anglie. Pravděpodobně v květnu půjdu s kamarádkou T. na koncert do Prahy a těším se na to čtyřměsíční volno, který mě čeká. To bude lahoda, pohoda. Čas na správné stravování. Bože, těším se! Včera jsem musela jít skrz žaludek k doktorce a vyzvednout prášky, proměnit koruny za libry a tak jsem se ještě stavila v antikvariátu. Příští rok se hodlám přihlásit buď na žurnalistiku a nebo anglistiku-amerikanistiku, když si beru vlastně takové to roční studijní volno.  Vlastně ani nevím, co bych chtěla studovat víc, ale na obojím mě bere ta literatura, to psaní. No, vtipný bude, když nakonec neudělám příjimačky že jo? :D.
Před chvíli jsem se dívala na youtube na video, kde si nějaká holka oholila nepatrný kousek vlasů. Na videu mám zhlédnutí 3 miliony a to divadlo, co u toho dělala? Děs a hrůza, nevím proč někteří lidi hledají pozornost i v takovýhlech kravinách, když si tu hlavu chci oholit, tak si jí oholím a nedělám takový drámo kvůli něčeu ne? Asi to vidím trochu jinak. Každopádně jsem si v antikvariátu nakoupila tři knížky, dvě od Čapka, jelikož jsem fanoušek jeho děl a jednu od Fitzgeralda. Každopádně si musím našetřit peníze a příští týden tam zajít znova, měli tam dost knížek, co bych si ráda přečetla. :) 
Tady se můžete mrknout na to video :D
 

No comments: