Thursday 7 March 2013

Minitest řasenek

Tumblr_mj9dgt4tv61rua4pso1_500_large 
Pořídit si dobrou řasenku za nízkou cenu je dnes nadlidský výkon. 
Vím o čem mluvím, rukou mi prošlo minimálně 30 druhů řasenek od několika výrobců a většinou jsem byla spíše nespokojená než spokojená. Nemám problém s krátkými řasami, avšak má ráda, když jsou vidět. Řasenka, co je pouze obarví pro mě není řasenkou. 
Připravila jsem si pro Vás šest řasenek a společně se vrhneme na jejich kritiku či chválu. 

http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/440xX/Oct2011/858882.jpg?d41d 
První dámou na holení je řasenka od Maybelline - the Falsies Volume, jedna z těch lepších řasenek, které jsem vyzkoušela. Koupit se dá od 180kč. Má super kartáček a i když slibuje look falešných řas, moje řasy vypadaly vždy přirozeně. 
Počet hvězdiček: **** z *****
 http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/3e7/3e7c27c21884192fe73037bea85c407f--mmf250x250.jpg 
Podobné hodnocení ovšem nepřipadne této řasence. Viděla jsem ji v milionech tutoriálech s make upem na youtube a všichni ji vychvalovali až do nebes. Bohužel s cenou stovka za kus se nedá počítat s ničím převratným. Neudělala mi vůbec řasy, slepila je a prostě fuj. 
Počet hvězdiček: * z *****
  http://www.kosmetikaweb.cz/wp-content/gallery/rasenky/rasenka-9.jpg 
Jedna z nejlepších řasenek ever. Nádherně prodlouží a zvolumizuje řasy za přijatelnou cenu od 180 Kč, jednoduše řečeno - set časenek sady Express se Maybelline doopravdy povedl.
Počet hvězdiček: ***** z *****
 http://www.omlazeni.cz/recenze_images/5354_d_0_1356875104.jpg 
Další šílený strašák, který jsem ihned věnovala mé mamče, které je celkem jedno, jestli bude mít dramatické řasy a nebo ne. Řasy mi spíše slepila, než rozčesala, volume jim vůbec nepřidala a nakonec celkový efekt byl takový, jako když si opláchnete oči a máte na nich řasenku, takový ošklivý, mokrý look. Takže, ne děkuji Astore, koupím si od tebe klidně pudr nebo lak na nehty, ale tuhle řasenku už nikdy.
ASTOR - Volume Diva Curve Me Sexy - 249,-
Počet hvězdiček: 0 z *****

http://nd05.jxs.cz/055/746/8582fa9bb6_81925587_o2.jpg 
Královna řasenek od Rimmel, bohužel mám pocit, že se přestala prodávat. Stála zhruba 150 korun a byla naprosto skvělá, moje první pořádnější řasenka a zrovna jedna z nejlepších. Za tu cenu vykouzlila krásné a rozčesané, dlouhé řasy, neslepovala je a dodala jim krásnou černou barvu. Byla jsem z ní doopravdy nadšená, takže se při další návštěvě Rosmannu musím podívat, co je na tom pravdy.
Počet hvězdiček: ***** z *****
http://www.op-cosmetic.cz/fotky8772/fotos/gen320/gen__vyr_785carbon.jpg 
A nyní rozplývání se nad L'oreal řasenkou nesoucí název Volume Million Lashes - extra black, která doopravdy splní očekávání již podle názvu. Ještě aby ne, za tu cenu. Ve slevě ji seženete za nějaké 300,  za plnou cenu netuším, vždy na ní čekám do slev :D
Řasy vykouzlí vždy půvabně a dramaticky černé, dlouhé, husté a hlavně - neslepí ani jeden! Jsem s ní naprosto spokojená, prvně jsem se s ní setkala v 2010, když jsem ji dostala k Vánocům a od té doby jí jsem věrná, i přes to, že mě vždy zrujnuje. 
Počet hvězdiček: ***** z *****

Jakou řasenku používáte vy? A kterou už nikdy nechcete vidět?

No comments: