Friday 1 March 2013

-New Wedges


 
Hello bloggers!
Dnes ráno mě probudila máma s tím, že se jde do Deichmanu pro boty. Asi už nemohla vydržet moje kňourání u ebaye nad botama od Jefreyho Campbella a newlooku u zlevněných Wedges botech. Původně jsem si chtěla koupit takové hadí boty na podpatku, jenže po vyzkoušení těhlech? Jasný vítězové! Wedges boty jsou děsně pohodlný, jsem zvyklá nosit vysoký podpatky, ale po mým úrazu, kdy jsem si natáhla šlachy a podvrkla kotník a sádru si sama sundala po pěti dnech, hold už nevydržím tolik jako dříve. Jsem z nich neskutečně nadšená a za měsíc s nimi natrhnu Londýnu prdel haha. Konečně mám alespoň trochu normální boty. Chtěla jsem Vám nafotit zbylých 10 párů bot, který jsem v průběhu tohoto měsíce sehnala, ale .. nevím možná někdy až bude více času. 
Vlastníte podobné boty? Jaké boty vítězí u Vás?

1 comment:

Anonymous said...

Ty boty jsou vážně super. :))