Saturday 2 March 2013

Magnifique shopping day

Spot stress control od Neutrogeny
Slyšela jsem na Neutrogenu více pozitivních než negativních recenzí a jelikož mi došel peeling, zabrousila jsem a i přes trochu vyšší cenu (160,-) výrobek zakoupila, doufám že mi bude dobře sloužit a já Vám budu moci brzy napsat kladnou recenzi.
 S výrobky Gliss Kur jsem byla a stále jsem vždy spokojená, k Hair Repair jsem se dostala čirou náhodou přes úžasnou Barču (http://baarrccaas.blog.cz/). Jsem vlastníkem ještě jednoho výrobku Hair Repair a to 7 olejíčku, či jak se to jmenuje. Každopádně doporučuji už teď, jelikož je to blaho za málo korun!
 Stejný případ jako u prvního přípravku - stále nevím co od toho čekat, ale už jen krásná vůně je jedno velké plus. Přípavek by měl pomáhat odstranit černé tečky, tak snad snad.
 Všichni se mě neustále ptají na to, zda mám vyzkoušený BB cream a zda bych ho doporučila, snad ho doporučit budu moct, protože se mi dnes prvně dostal do ruky. Stál mě stejně jako můj make up od Dermacolu a ten vytváří divy, tak doufám, že bude doopravdy sjednocovat pleť jak slibují.
 L'oreal paris, značku nemusím představovat ani jejich předražený lak od kadeřníků, potřebovala jsem nový lak, jenže s Wellaflexem, Taftem a jinýma sračkama jsem děsně nespokojená, furt to lepí vlasy, žádný objem, nic to nevydrží. Tak snad konečně budu spokojená.
Nutnost pro mé vlasy - vlasová maska.

2 comments:

Anonymous said...

Neutrogena je vážně skvělá!

MILEX said...

I like it a lot