Sunday 10 March 2013

Your boyfriend is a douchebag

Hello bloggers, zase jsem se nějaký ten pátek neozvala že?
Jsem s tím doopravdy hrozná, včera odjela teta a dnes mě žaludek už moc nepobolívá, což je pro mě dost dobrá zpráva. Furt to ale není nic skvělého. Od úterí začínám chodit opět do školy, takže Vás čekají klasické denní outfity a i více článků. Jakmile jsem doma, dělám vše možné, jen nebloguji - a neoblíkám se. :D Za 18 dní Vás čeká menší video vlog a to z Prahy před odjezdem do Londýna. Doufám, že vše půjde podle očekávání. Co by jste uvítali na blogu? Napište mi to do komentáře, protože bych opravdu ráda ukájela Vaše potřeby a rozmlsané chutě. Podařilo se mi za poslední dva týdny srazit tři kila, které jsem přibrala dolu. Jelikož už přestávají bolesti žaludku, tak mě dnes čeká pokračování workoutu. 

Pokud máte avokádo, víte co vyzkoušejte? AVOKÁDOVOU POMAZÁNKU - je to největší žůžo labůžo, nakrájejte jednu cibulku na kostičky, prolisujte stroužek česneku, oloupejte avokádo, vyndejte pecku, přidejte lučinu a bylinkové máslo a vše smíchejte. Věřte že nic lepšího jste nikdy nejedli!
 

No comments: